Sára a Teošek

26.03.2024

Když jsem se dozvěděla, že se Sandra po porodu zase chystá do práce, měla jsem hroznou radost, protože jsem věděla, že nikoho jiného nechci. Domluvili jsme si schůzku v restauraci a já už na ní chrlila moje obavy a strachy. Sandra je extrémně klidný a vyrovnaný člověk a svoji energii a znalosti přenesla i na mě. Ze schůzky jsem odcházela s klidem v duši a předporodní napářkou v ruce. To jsem ještě nevěděla, že mi právě napářka o pár dní později rozjede porod. Už druhý den po porodu jsem psala Sandře a prosila o pomoc. Přijela ještě ten den a přivezla mi odsávačku mléka a šátek na nošení. V tu dobu jsem ještě neměla tušení, jak si ten kus hadru oba zamilujem, otevře nám spoustu příležitostí, vyřeší většinu problémů a hlavně bude současní každého našeho dne.

Pár dní po porodu, když jsme skončili v nemocnici s novorozeneckou žloutenkou mě přijela překvapit a dovezla mi domácí vývar, ovoce a vzkaz. Byla jsem nesmírně vděčná, protože to bylo přesně to, co jsem potřebovala. Naposled jsme se viděli, když přijela k nám domů, aby nám pomohla s bojkotem kojení a při té příležitosti rovnou půjčila stříbrné kloboučky na bradavky (úžasná věc!). Sandra je prostě anděl. Člověk na správném místě. Doporučuji, kde můžu. Děkujeme. 

© 2022 Sandra Vetešníková Dušková .
Vytvořeno službou Webnode
Vytvořte si webové stránky zdarma!