Markéta a Kubíček

25.04.2024

Laktační poradkyni jsem začala hledat hned, jakmile jsem zjistila, že jsem těhotná, protože první dceru jsem nekojila a tak jsem nyní nechtěla nic podcenit. Se Sandrou jsem se poprvé osobně setkala na čaji s dulou a hned jsem věděla, že ona bude ta pravá. Jako první jsme se individuálně sešli na předporodním a laktačním poradenství. Během dvou hodin jsem se dozvěděla vše o tom, co dělat abych úspěšně své miminko kojila a co je důležité pro jeho dobrý start do života. Dále jsem využila nabídky čajů a bylinek na předporodní, porodní a poporodní napářku, čaje jsou vynikající a napářka pro mě byla skvělá relaxace a to i ta u porodu. V 36 týdnu se mi pak miminko v bříšku otočilo koncem pánevním a tak jsem využila i Sandřiných služeb rebozo masáže, kterou zaměřila na otočení miminka zpět hlavičkou dolů, ukázala mi i několik cviků a díky této kombinaci se úspěšně syn sám otočil.

Sandra mi také doporučila jet rodit do úžasné porodnice v Chomutově a já absolutně nelituji, že jsem ji poslechla. Po porodu mi Sandra zpracovala placentu do kapslí, které také pomáhají dobré laktaci a dodávají mi energii. Po příchodu domu jsme trochu se synem bojovali s přisátím, ale naštěstí hned přišla na pomoc Sandruška a poradila nové polohy ke kojení, popovídali jsme si o porodu a pomohla mi s úvazem šátku na nošení. Sandra je poklad, kdykoliv jsem měla nějaký problém nebo dotaz, pomohla, poradila, uklidnila a i když jsem někdy nedělala vše podle jejich rad, tak mě nikdy ani slůvkem neodsoudila a vždy mě respektovala. Její služby doporučuji všem nastávajícím i novopečeným maminkám.

© 2022 Sandra Vetešníková Dušková .
Vytvořeno službou Webnode
Vytvořte si webové stránky zdarma!