Lucka a Arianka

18.03.2024

Dnes bych tu chtěla vychválit moji dulu Sáju. Párkrát už jsem slyšela od lidí, co se Sandře podívali na profil, že je na ně moc "ezo" tudíž doprovod duly u porodu není pro ně. Já bych proto ráda vypíchla jednu Sandry, dle mě nejlepší vlastnost a to je její dokonalá přizpůsobivost klientce. Nemusíte chodit na ženské kruhy a kakaové ceremonie, aby vám Sandra mohla u porodu pomoci. Naopak hned na první schůzce se ptá, co od ní klientka čeká a toho se drží. V průběhu doprovodu je tam jen a jen pro vás, pomůže, poradí, pokud je tázána, nesnaží se ovlivnit váš názor, nesoudí, pokud v průběhu porodu názor změníte a necháte si od personálu jakkoli pomoci třeba od bolesti. Prožívá s vámi radosti i zklamání, která k procesu porodu přirozeně patří. Krásně vychází s personálem nemocnice, nepřijela jim fušovat do práce a jejich kompetencí, zároveň je ale schopna za vás vykomunikovat něco nepříjemného, na co už třeba nemáte sílu nebo se stydíte řešit. Sája je opravdu vše a ještě mnohem víc, co žena u porodu potřebuje, vytvoří útulnou atmosféru, pocit bezpečí a naděje, že vše dopadne tak, jak jste si naplánovali. A když ne, což se třeba mně stává častěji, než bych chtěla, nabízí útěchu a improvizovaná řešení věcí, kterých třeba změnou způsobu porodu nakonec nebudete sami schopni. Za mě nejlépe investované peníze za celé těhotenství, jsem vděčná, že jsi byla a stále jsi naší dulou.   

© 2022 Sandra Vetešníková Dušková .
Vytvořeno službou Webnode
Vytvořte si webové stránky zdarma!